دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۱
 |  ۵/ اسفند/ ۱۳۹۵ - ۳:۲۸
  |   نظرات: بدون نظر
در دو سطح ملی و استانی برگزار می گردد؛

دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی؛ تیرماه ۱۳۹۶

در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال‌های ۹۵-۸۱، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.

اهداف
– آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
-توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشارات
– انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات
– تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
– دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها

بخش رقابتی
۱- انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومی‌هایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخش‌های مختلف انتشارات به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء می‌گردد.

۲- انتخاب نشریه داخلی برتر
در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحه‌آرایی مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.

توجه: روابط عمومی ها بایستی آثارشان را در هفت بخش اعلام شده، به طور جداگانه و تفکیکی تعیین نموده و برای ارزیابی ارسال نمایند. تاکید می شود هیچ نشریه ای خارج از قالب مذکور و به طور کلی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.

۳- انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی
در این بخش آثار منتشره در شاخه‌های زیر، ارزیابی می‌شوند:
۳-۱-کتاب
۳-۲- بروشور
۳-۳- پوستر
۳-۴- عکس
۳-۵- ویژه‌نامه
۳-۶- فیلم و تیزر
۳-۷- اینفوگرافیک

۴-  انتخاب برترین انتشارات الکترونیکی
در این بخش آثار روابط عمومی‌ها در پنج شاخه زیر مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استان‌ها برگزیده می‌شود:
۴-۱-  وب‌سایت
۴-۲-  مولتی مدیا
۴-۳-  برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها)
۴-۴-  رسانه های اجتماعی

۵- انتخاب برترین تبلیغ مکتوب
۵-۱-  تبلیغات در نشریات
۵-۲-  رپرتاژآگهی

۶- انتخاب بهترین تحلیل محتوا
تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی

۷- انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار و مستندات خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آن‌ها فعالان این حوزه انتخاب شوند.

۸- انتخاب بهترین نحوه ارائه آثار
در این بخش شرکت کنندگانی که بهترین دسته بندی و ارائه آثار را به دبیرخانه جشنواره داشته انتخاب ومورد تقدیر قرار می گیرند.

 

منبع: انجمن متخصصان روابط عمومی

Print Friendly, PDF & Email
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp


مطالب مرتبط
مدیر سایتمدیر سایت روابط عمومی , جامعه مجازی , جامعه مجازی روابط عمومی , ارتباطات , فضای مجازی , سازمان , کسب و کار , رسانه , رسانه مجازی , شبکه های اجتماعی , فنآوری , فن آوری , کانال تلگرام روابط عمومی تمام مطالب این نویسنده

design design

Advert (1)

download

Advert (1) Advert (2)Advert (4)

logo-samandehi
نماد اعتماد درگاه pay.ir

آمار بازدید:

بازدید امروز: 364 بازدید

بازدید دیروز: 907 بازدید

بازدید کل : 332447 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر

...