پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶

دسته بندی : روابط عمومی

تاریخ : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, همایش

پایان بررسی اولیه مقالات سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

با اعلام بهنام تقی‌پور، دبیر اجرایی سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، بررسی اولیه مقالات سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک به پایان رسید. بهنام تقی‌پور، دبیر اجرایی سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام کرد: با پایان مهلت ارسال مقاله…

تاریخ : ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, مصاحبه

روابط عمومی؛ مدیریت اخبار یا تعامل با رسانه ها ؟

برخلاف تعاریفی که از ضرورت تعامل بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها وجود دارد گاه دیده می‌شود این دو بازوی اطلاع رسانی به جای همگامی در آگاهی دادن به جامعه، مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند…   این…

تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

روابط عمومی برای روابط عمومی

داشتم با خودم فکر می‌کردم که این همه مشکل و معضل در زندگی مردم ما از کجا نشأت می‌گیرد؛ بی درنگ به این نتیجه رسیدم که همه هستی بر اساس قوانین تنظیم شده و عمل…

تاریخ : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ توسط: مدیر سایت سرویس: اخبار, تقویم, روابط عمومی, عکس, گرافیک

عناوین روزهای هفته روابط عمومی در سال ۱۳۹۷ اعلام شد

از سوی رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی عناوین روزهای این هفته در سال ۱۳۹۷ اعلام شد. سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته‌ روابط‌عمومی با بیان اینکه هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۷ همچون سنوات گذشته از تاریخ ۲۷…

تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, روابط عمومی سلامت

روابط‌عمومی بیمارستان ها نقشی فراحرفه ای دارند.

روابط‌عمومی وظیفه برقراری ارتباط موثر با مخاطبان کلیدی بیمارستان از جمله رسانه‌ها، ساکنین محلی، کارکنان، پزشکان، اعضای هیات‌مدیره، رهبران فکری جامعه، مقامات دولتی و دیگر افراد علاقمند به بیمارستان است.

تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

پویایی روابط عمومی ها به فعالیت نهادها از منظر افکارعمومی جایگاه ویژه می بخشد

مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تأکید بر ضروری بودن حفظ کرامت و جایگاه روابط عمومی ها گفت: هر سازمانی که روابط ‌عمومی پویایی داشته باشد نحوه عملکرد و فعالیت آن نهاد از منظر افکار عمومی جایگاه مطلوبتری پیدا خواهد کرد.

تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, همایش

برگزاری کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران ، حرکتی بسوی خلاقیت ونوآوری

امروزه روابط عمومی هنریست آمیخته با علم،تجربه وجوهره مدیریت فردی که میبایست چون زنجیری درون وبیرون یک سازمان یا نهاد را بهم متصل کند.

تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی
دبیرکل کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی:

دوره ارایه اطلاعات قطره چکانی گذشته است

دبیرکل کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران گفت: امروزه روزنامه‌نگاران به اطلاعات جامعی نیاز دارند و باید رویکرد روابط عمومی‌ها تغییر کند.

تاریخ : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

تاریخچه روابط عمومی در جهان

از ابتدای تاریخ بشر تاکنون همواره افراد هوشمندی بوده‌اند که این شناخت را در جهت ارتقای خود با دیگران به کار گرفته اند و نوعی روابط عمومی را در کارهایشان اعمال کرده اند.

تاریخ : ۹ بهمن ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

مروری بر ۷۴ سال روابط عمومی در ایران

در سال ۱۳۲۲ شمسی با تصویب هیأت وزیران، اداره یی به نام “اداره کل انتشارات و تبلیغات” تشکیل شد که وظیفه اصلی آن بیشتر در جهت انتشارات وتبلیغات درآن زمان بود.روابط عمومی در ایران هم اکنون حدود ۷۱ سال دارد.

تاریخ : ۲۹ دی ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

روابط عمومی یا بنگاه خبری؟

روابط عمومی مهم است! روابط عمومی چشم و گوش مدیر است! روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیر و جامعه هدف است! این عبارات کوتاه و البته پر مغز، همواره بر سر زبان مدیران بوده و هست و نمی توان مدیری را یافت که بگوید: من به روابط عمومی اعتقادی ندارم

تاریخ : ۷ دی ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

تاسیس معاونت ارتباطات شرکت سایپا برای پاسخگویی شفاف

ما برای تنویر افکار عمومی و در حقیقت ارائه اطلاعات صحیح به مشتری و مخاطب، قسمت ارتباط با رسانه داریم که از زیر مجموعه‌های روابط عمومی شرکت سایپا است.

تاریخ : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

جامعه مجازی روابط عمومی؛ فضایی برای بهبود و توسعه مهارت‌های ارتباطی

جامعه مجازی روابط عمومی، وجود بستری برای بهبود و توسعه مهارت‌های ارتباطی، آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه ارتباطات، تقویت و توسعه روابط عمومی آکادمیک نیاز یک جامعه برای حفظ پویایی و کارآمدی است.

تاریخ : ۱ آذر ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, گرافیک, مدیریت بحران

قوانین مهم روابط عمومی در شرایط بحرانی

همه ی کسب و کارها ممکن است با بحران روبه رو شوند. مهم مدیریت بحران است که وطیفه ی تیم روابط عمومی است. با استفاده از ترفند ها باید از سد بحران ها عبور کرد وگرنه ممکن است بحران تیشه به ریشه ی برند بزند.

logo-samandehi
نماد اعتماد درگاه pay.ir
design design design

Advert (1)

Advert (4)


آمار بازدید:

بازدید امروز: 252 بازدید

بازدید دیروز: 692 بازدید

بازدید کل : 398676 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر

...