دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۴

دسته بندی : برندینگ

تاریخ : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: برندینگ

نوکیا ۳۳۱۰ فورجی رونمایی شد

بالاخره بعد از مدت ها نوکیا ۳۳۱۰ ۴G ساعتی پیش رسما در چین رونمایی شد. HMD Global این تلفن هوشمند با ظاهر نوستالژی زیبا و جذاب خود را به طور رسمی در وب سایت رسمی نوکیا و در کشور چین، رونمایی کرد. تاریخ عرضه و قیمت نهایی نوکیا ۳۳۱۰ ۴G به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2018) اعلام خواهد شد.

تاریخ : ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: برندینگ, تیتر اول, کسب‌وکار, گرافیک
صبحانه مدیا؛

۴ گام راه اندازی یک کسب و کار مناسب

این روزها بازار همه خرابه.. دست زیاد شده.. پول دست مردم نیست.. آدم بیکار باشه بهتره.. پول فقط دست یه عده آدمه.. جملاتی که در بالا خواندید را این روزها زیاد شنیده و می شنوید…

تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: برندینگ, کسب‌وکار

بررسی نقش تصویر برند بر دیدگاه روابط عمومی و وفاداری مشتری

دیدگاه روابط عمومی بر وفاداری مشتری تاثیرگذار است ولی تصویر برند روابط بین دو متغیر دیدگاه روابط عمومی و وفاداری مشتری را تعدیل نمی کند.

تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: برندینگ, کسب‌وکار

بررسی اثر روابط عمومی موفق بر برندینگ شرکت‌ها

خبر رسانی فعالیت‌های شرکت در رسانه‌ها در قالب روابط عمومی آن مجموعه دیده می‌شود و می‌تواند در خدمت برندینگ، بازاریابی، فروش، افزایش فروش و وفاداری بیشتر مشتریان قرار گیرد.

تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: برندینگ, کسب‌وکار

برند؛ برگ برنده بازی‌های تجاری است

امروزه در تجارت بین‌الملل برند و برندینگ مهم‌ترین عامل توفیق است. اگرچه در گذشته بازاریابی مهم‌ترین عامل رونق تجارت خارجی بود،

تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: برندینگ, کسب‌وکار

مدیریت برند و اشتباهات برندسازی

برند نام یا نمادی است که با هدف فروش کالاها یا ارائه خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.البته هدف از ایجاد برند چیزی فراتر از فروش کالا یا ارائه خدمات است

تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: برندینگ, کسب‌وکار

چرا مشتری ها شما را ترک می‌کنند؟

مشتری ها اصلی ترین گزینه در معادلات بازاریابی هستند اگر مشتری نباشد کسب و کار معنایی ندارد

تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: برندینگ, کسب‌وکار

برندهای مهم چگونه درآمدزایی می‌کنند؟

این روزها با گسترش مصرف گرایی در بین مردم رفتاری تازه را با نام وفاداری به برند در میان مردم شاهد هستیم که در واقع این وفاداری به برند در میان مشتریان مهمترین نقش را در درآمد شرکت های بزرگ و کوچک داشته است.

تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: برندینگ, کسب‌وکار

۴۰ نکته کلیدی از سخنان برایان تریسی در همایش تهران

برایان تریسی از نویسندگان کتابهای خودیاری است که بسیاری از کارهای خود را به صورت کتاب گویا ارائه داده. موضوع سمینارها و ارائه‌های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است.

تاریخ : ۲ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: آموزش, برندینگ, کسب‌وکار

بازاریابی عصبی چیست ؟

بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصب‌شناسی است.

logo-samandehi
نماد اعتماد درگاه pay.ir
design design design

Advert (1)

Advert (4)


آمار بازدید:

بازدید امروز: 84 بازدید

بازدید دیروز: 260 بازدید

بازدید کل : 377928 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر

...