پنج شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۵

دسته بندی : یادداشت

تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت

نقش روابط عمومی در مسئولیت اجتماعی سازمانی

«توسعه»؛ واژه‌ای است که برای همه کشورها، دولت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها با اهمیت و جدی است.

تاریخ : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ توسط: مدیر خبر سرویس: یادداشت

وابستگی متقابل رسانه و روابط عمومی

همیاری روابط عمومی در عرصه خبر آفرینی، کمک فراوانی از ازاین‌روی بازدهی در وقت و هزینه به رسانه‌ها می‌کند.

تاریخ : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت

ضرورت آموزش رسانه ای برای سفرهای هوایی

سفرهای هوایی| آموزش یکی از ابعاد و الزامات بحث فرهنگ سازی در جامعه به شمار می رود که به شیوه های مختلف و استوار بر تبلیغات محیطی و غیرمحیطی در حال انجام است.

تاریخ : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت

ابتکار مارک سوته و راه حلی برای گفتگو

مارک سوته استاد دانشگاه بود و دکتری فلسفه داشت. او معتقد بود فلسفه را باید میان زندگی مردم برد تا همه با آن ارتباط برقرار کنند. مارک دوست داشت مردم به جای دامن زدن به شایعات بی اساس، دور هم جمع شوند و درباره موضوعی فلسفی با هم گفت وگو کنند

تاریخ : ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت

روابط عمومی ها هوش تکنولوژیکی هر سازمان

پیشتر از هر وسیله و ابزاری روابط عمومی ها نیازمند یک موتور محرکه علمی و پژوهشی به نام واحد تحقیق و توسعه ارتباطی درون خود برای ارتقاء و رشدشان هستند البته به شرط آنکه یافته های علمی و آینده پژوهشی کمک کند تا تاثیر این موتور در حال حرکت را در فاز عملیاتی آن شاهد باشیم. سونامی تکنولوژیهای نوین ارتباطی هر آن فراخواهد رسید و برای جامعه بسته ایران به ویژه جامعه ارتباطی که فقط دارای آمادگی ذهنی (برای پذیرش وسایل ارتباط جمعی جدید) است نه عملی، آسیب آفرین خواهد بود

تاریخ : ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: تیتر اول, یادداشت

به یک خانم با “روابط عمومی بالا” نیازمندیم!

*مریم سبحانی فرد   تبلیغات و بازاریابی از عناصر بسیار موثر در پیشرفت کسب و کار است و نادیده گرفتن این اصل مهم در مدیریت کسب و کار نتیجه ای جز شکست و عدم تحقق…

تاریخ : ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت
فرآیند تغییر و نقش رهبران سازمانی

روابط عمومی نایب رئیس تغییر در سازمان

معمولا تغییر هنگامی رخ نمایی و ضرورت پیدا می‌کند که: ۱) مشکلی به‌وجود آمده باشد. ۲) کار به درستی پیش نرود و امکانات موجود پاسخگوی نیازها و مسائل جاری نباشد. ۳) فاصله معنا داری میان هست‌ها و باید‌ها ایجاد شده باشد‌‌. بنابراین، رهبران سازمان‌ها و روابط عمومی‌ها با درک صحیح و شناخت مساله و مشکل می‌توانند از طریق تعامل و تدارک کافی به حل و فصل آن بپردازند‌‌

تاریخ : ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: رسانه ها, یادداشت

اثر مخاطب بر روزنامه نگاری یا روزنامه نگاران بر مخاطب

شکل های جدید فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی روش های جدید مراوده و مشارکت مخاطب را امکان پذیر ساخته اند که در گذشته دیده نشده بودند.

تاریخ : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت

مدیران باهوش روابط عمومی، مدیرانی موثر برای ارتباطات بحران

جهان بر پایه ارتباطات استوار است و ایجاد و گسترش شبکه های ارتباطی به یکی از نیازهای بقای حیات جهان تبدیل شده است. اما آنچه که بیش از گسترش ارتباطات اهمیت دارد، مدیریت درست این…

تاریخ : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت

فعالیت خبرنگار تخصصی بحران راهی برای برون رفت از یک چالش

  بحران یکی از مهم ترین مناقشاتی است که در هر شکلی بروز کند؛ طبیعی یا غیرطبیعی، حیات بشری را به گونه های مختلف مورد تهدید قرار می دهد و با وجود سرعت انتشار اطلاعات…

تاریخ : ۵ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: پژوهش, یادداشت

بررسی نقش روابط عمومی در توسعه اعتماد عمومی

ما در عصری زندگی می کنیم که تکنولوژی و فناوری های ارتباطی روز به روز در حال تغییر به سوی رشد و ارتقاست.

تاریخ : ۵ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت

دغدغه ی یک دانشجوی کارشناسی روابط عمومی

  در عصری که عصر اطلاعات خوانده می شود، ارتباطات و شکل گیری شبکه های ارتباطی گسترده میان کاربران انتقال و دسترسی به اطلاعات را آسان تر ساخته است. اما هر آنچه که در این…

تاریخ : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت

ریس‌جمهور آینده ما را دریابید

یک مدرس دانشگاه به انگیزه روز روابط‌ عمومی و ارتباطات و همچنین برگزاری انتخابات، یادداشتی را به منظور نقد به قصد اصلاح روند سی و چند ساله نظام ارتباطی و روابط عمومی دولت، نگارش کرده است.

تاریخ : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, یادداشت
امیر عباس تقی پور؛

نگاه اجمالی بر عملکرد رسانه‌ها و روابط عمومی ها در سال ۱۳۹۵

باید اذعان کرد هنوز هم رسانه-هایی همچون رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها و مجلات، قدرت موج‌آفرینی دارند؛ مشروط بر اینکه اصل سوژه‌یابی مناسب، پردازش و تولید محتوای اختصاصی مورد توجه قرار گیرد.

logo-samandehi
نماد اعتماد درگاه pay.ir
design design design

Advert (1)

Advert (4)


آمار بازدید:

بازدید امروز: 296 بازدید

بازدید دیروز: 258 بازدید

بازدید کل : 376874 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر

...